Якщо маркетинг - це дії, спрямовані на привернення уваги до товару, формування купівельного попиту і його продаж, то інтернет-маркетинг - те ж саме, тільки в інтернеті.
У поняття інтернет-маркетингу (ІМ) входить просування в інтернеті по всіх фронтах: розкрутка та оптимізація сайту, створення контенту - текстового, відео, візуального, реклама товарів в інтернеті. Якщо використовувати всі ці прийоми в сукупності - це називається комплексний ІМ. Якщо якийсь один або кілька - ефект буде не настільки повним. Але це не точно. Іноді комплексний маркетинг просто недоцільний: наприклад, якщо у вас солідні забезпечені клієнти, вони навряд чи будуть сидіти у "ВКонтакте" і дивитися ролики на YouTube. Звичайно, винятки бувають, і щоб не помилитися, потрібно знати свою цільову аудиторію. Як це зробити і як вибрати оптимальні канали просування - читайте трохи нижче.
Для чого потрібен інтернет-маркетинг? Перше і найочевидніше - для отримання прибутку від продажу товарів і послуг. Все це так, але є й інші цілі, про які часто забувають власники бізнесу: Тому краще мати справу з профі. Для зв'язку з ними рекомендуємо відвідати сайт http://www.push-k.com.ua.
Формування позитивного образу компанії. Візьміть два сайти або два пабліки в соцмережах. Обидва належать, наприклад, меблевим компаніям, конкуруючим один з одним. У одній компанії на сайті зрозуміле меню, зручна навігація, якісні тексти, унікальні картинки, а в паблік кипить життя: постійно оновлюється інформація, йде живе спілкування з передплатниками, проводяться опитування, зустрічі, конкурси. На сайті другої компанії поганий дизайн, інформація давно застаріла і взагалі нічого не зрозуміло. Яку компанію ви виберете?
Формування лояльності клієнтів. І знову повернемося до сайтів двох меблевих компаній. Одна робить все для зручності клієнта: публікує прайс, актуальні контакти і час роботи, ставить на сайт віджети для зв'язку з менеджером - наприклад, зворотний дзвінок або онлайн-чат. Іншій на це наплювати - запитання користувачів залишаються без відповідей, групу адмініструє дівчинка за принципом "і та-а-а-к зійде!". Який компанії ви будете довіряти, куди понесете свої гроші?
Клієнти на тривалий термін. Важливо не просто змусити клієнта купити, але утримати його, зробити шанувальником вашої продукції. Це ціла наука, і інтернет-маркетинг допоможе вам в цьому.
|