П`ятниця, 19.04.2024, 23:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Волейбольний клуб "Полтавчанка"
Меню сайту
Інформаційний партнер
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Як Ви оцінюєте виступ команди в першому сезоні у вищій лізі?
Всього відповідей: 75
Пошук
Головна » 2017 » Грудень » 17 » Що таке інтернет-маркетинг?
12:42
Що таке інтернет-маркетинг?

Якщо маркетинг - це дії, спрямовані на привернення уваги до товару, формування купівельного попиту і його продаж, то інтернет-маркетинг - те ж саме, тільки в інтернеті.

У поняття інтернет-маркетингу (ІМ) входить просування в інтернеті по всіх фронтах: розкрутка та оптимізація сайту, створення контенту - текстового, відео, візуального, реклама товарів в інтернеті. Якщо використовувати всі ці прийоми в сукупності - це називається комплексний ІМ. Якщо якийсь один або кілька - ефект буде не настільки повним. Але це не точно. Іноді комплексний маркетинг просто недоцільний: наприклад, якщо у вас солідні забезпечені клієнти, вони навряд чи будуть сидіти у "ВКонтакте" і дивитися ролики на YouTube. Звичайно, винятки бувають, і щоб не помилитися, потрібно знати свою цільову аудиторію. Як це зробити і як вибрати оптимальні канали просування - читайте трохи нижче.

Для чого потрібен інтернет-маркетинг? Перше і найочевидніше - для отримання прибутку від продажу товарів і послуг. Все це так, але є й інші цілі, про які часто забувають власники бізнесу: Тому краще мати справу з профі. Для зв'язку з ними рекомендуємо відвідати сайт http://www.push-k.com.ua.

Формування позитивного образу компанії. Візьміть два сайти або два пабліки в соцмережах. Обидва належать, наприклад, меблевим компаніям, конкуруючим один з одним. У одній компанії на сайті зрозуміле меню, зручна навігація, якісні тексти, унікальні картинки, а в паблік кипить життя: постійно оновлюється інформація, йде живе спілкування з передплатниками, проводяться опитування, зустрічі, конкурси. На сайті другої компанії поганий дизайн, інформація давно застаріла і взагалі нічого не зрозуміло. Яку компанію ви виберете?

Формування лояльності клієнтів. І знову повернемося до сайтів двох меблевих компаній. Одна робить все для зручності клієнта: публікує прайс, актуальні контакти і час роботи, ставить на сайт віджети для зв'язку з менеджером - наприклад, зворотний дзвінок або онлайн-чат. Іншій на це наплювати - запитання користувачів залишаються без відповідей, групу адмініструє дівчинка за принципом "і та-а-а-к зійде!". Який компанії ви будете довіряти, куди понесете свої гроші?

Клієнти на тривалий термін. Важливо не просто змусити клієнта купити, але утримати його, зробити шанувальником вашої продукції. Це ціла наука, і інтернет-маркетинг допоможе вам в цьому.

Переглядів: 1010 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ВК "Полтавчанка" © 2010-2016 При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове